Radiohit och mörk chocklad




NU är jag tillbaka. Efter en ganska låång paus är jag tillbaks!
Just nu sitter jag och äter mörk chocklad och lyssnar på P3. Det var precis en kille som ringde in och friad igenom radion, och hon sa ja. Så fint tycker jag. Nu är det en annan snubbe som har en egen superkraft påstår han. Han kan låta som Gollum, haha vilken superkraft måjagsäga.

I tisdags satt jag och johanna hemma hos mig och kom på en låt till mig. Den heter "persikan på gatan i stan".
Den gjorde stor succé hos min musiklärare och jag kommer nu få MVG i musik. Helt otroligt! Vi kom seriöst på den på 14 min. Nadja går runt och nynnar på den och säger att det kommer bli en ny radiohit. Njaaa..kanske inte det, men min musiklärare ville iallafall spela in låten och det är ju najs. Om ni nu skulle höra en låt om en persika på radion så är det JAG som har skrivit den, och lite johanna.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha du får den största delen av äran men jag är med på ett liiiitet hörn oxå :D

2009-05-15 @ 17:51:36
Postat av: Lea

Gud vilken söt blogg! tummen upp, riktig slump att ja hittade hit!

2009-06-04 @ 23:13:24
URL: http://trashpower.blogspot.com
Postat av: Pinar

Men åh nu blev ju jag sugen på choklad! :)

2009-06-08 @ 21:24:29
URL: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: carin

haha ! va söt !

2009-06-26 @ 18:25:05
URL: http://paonpinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0