Blåvalen simmar runt, runt, runt, runt

Tänker inte berätta i detalj vad som hände igår kväll men vissa ögonblick som var roliga tänkte jag skriva ner.
Mamma och jag åkte lite för tidigt så jag och hon fick stå med Dina ( mammas kompis som jobbar på konserter med mamma ibland). Vi fick gå in bakom scenen och ta oss en fika. Gissa då vem som sitter och äter middag??
Ingen mindre än Laleh själv. Jag fick värsta chocken och ville nästan springa fram till henne och krama om henne. Men jag var tvungen att ligga lågt.
När förbandet kom in, som var en kille som hette Åkström tror jag, var det nästan fullsatt i Cirkus. Han var himla bra! Snygg också.
Efter en timme med Åkström kom Laleh in med ett glatt leénde. Under hela konserten hängde publiken med och hon berättade om en massa saker som hade hänt. Hon kändes som en helt vanlig människa som gjorde bra musik.
Även fast alla artister/band är det så kände man verkligen det med henne.
När konserten var slut gick hon bort från scenen och folk började gå. Då kom hon in igen på scenen och vinkade ajö till alla folk. Så otroligt gulligt!
Jag, mamma och Dina gick bakom scenen och skulle hämta våra jackor. Medans Dina hämtade jackorna stod jag och höll upp dörren till rummet. Helt plötsligt hörde jag några röster bakom mig och sen några händer som kittlade mig.
Jag fick värsta chocken och vände mig om och höll på att svimma när jag såg att det faktiskt var Laleh som kittlade mig!
Hon stannade upp och skrev på min affisch och pratade med mig ett tag. Sen gick hon ut och signerade till alla andra där ute.

Ni som orkade läsa allt detta kan säkert förstå hur lycklig jag var efter denna kväll!!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

åh fett kul :)

2009-02-22 @ 17:57:26
URL: http://mitrajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0