Indisk kväll






Efter en lång dag + natt med vittrornas ettor kom jag hem vid tolv tiden och jaa somnade. Men sen vart det fart i mig! För jag åkte till bibblan, lånade lite skivor (bland annat indiska skivor) och träffade sen Liza i centrum. Vi gick hem, klädde ut oss, gjorde min balkong indisk och lyssnade på inidisk musik. Efter ett tag kom Johanna och Michelle också över, och vi dansade magdans tills vi spydde och då gick vi ut på min balkong(som vi gjort så fin) och drack te.
Nu undrar säker många, "varför hade dom just en indisk kväll?", och jaa det vet jag faktiskt inte själv. Men jag vet att vi kommer fortsätta att ha olika kultur hemma hos mig. Nästa vecka blir det Afrika!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va kul!

2009-08-30 @ 00:13:30
Postat av: DILAN

Då kommer jag!

2009-09-03 @ 19:56:24
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0