Fanny tycker till

Jag har börjat tänka på saker som jag gör helt omedvetet.
Jag kallar mig själv för en miljö kämpe, men en miljö kämpe köper väl inte en massa kläder på populära affärer som t.ex HM som köper sina kläder från andra länder i världen! Dom syr sina egna eller köper från second hand. En miljö kämpe ska också åka kommunalt väldigt ofta, det är klart jag gör, men nu när det börjar bli kallt har jag blivit slö och fått skjuts med bil.
Jag ska nu ändra på allt det här. Jag ska spara min månadspeng, istället för att köpa kläder för dom.Jag ska såklart börja sy ( om det nu funkar) vissa kläder. Nu när jag har fått ett busskort ska jag som mål inte åka bil mer än 10-15 min per vecka, MAX !
Nu ska Fannie Hertzberg börja om från början och leva upp till sitt ryckte.
Fannie Hertzberg ska nu rädda miljön, en gång för alla!... hop

P.S Tack för alla ni som skrev om vad som gör er lyckliga i inlägget under, fick en massa ideér och har nu börjat skriva.tacktacktack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0